poniedziałek, 29 stycznia 2018

Było radio, to i nadszedł czas na telewizję!




Witam Was serdecznie po dłuższej przerwie 😁

Jak zwykle nie przychodzę do Was z pustymi rękoma. Widzicie, miałam dzisiaj okazje udzielać wywiadu dla Pana Macieja Kautz w telewizji WTK. Było to dla mnie kolejne niesamowite przeżycie i doświadczenie jakie mogłam zdobyć dzięki programowi Aktywnych i Skutecznych.

Pana Macieja interesował głownie sam wyjazd i moje wspomnienia jakie ze sobą przywiozłam.
Opowiedziałam w ogromnym skrócie jak wygadały nasze praktyki, a jak grupy angielskiej, gdzie miałam okazje pracować, co najlepiej wspominam i ogólne wrażenia z wyjazdu.
Wywiad przebiegł co prawda bardzo szybko, ale w przemiłej atmosferze. Otwartość i przyjazne nastawnie Pana Macieja sprawiły, że od razu się wyluzowałam i cały stres ze mnie zszedł.

Ale nie ma co opowiadać jak możecie sami zobaczyć. Sprawdzajcie naszego facebook’a, bo już niedługo powinien pojawić się tam link z naszym wywiadem. 😎

Przesyłam również parę zdjęć!

Do usłyszenia i trzymajcie się cieplutko!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz