poniedziałek, 13 lutego 2017

Ciao! Fine delle vacanze... (Cześć! Koniec ferii...)

Witam Was bardzo serdecznie. :D

Z wielką przykrością przyszło mi żegnać się z tymi cudownymi feriami. Zawsze odczuwam wielki smutek, kiedy kończy się dłuższa przerwa.

Zaletą dwutygodniowej przerwy jest możliwość wypoczynku. Dzięki czemu możemy spędzić czas ze swoimi znajomymi lub po prostu wyjechać z rodziną. Starałem się spędzić w miarę aktywnie te ferie. Między innymi miałem okazję grać w bilarda, czy obejrzeć w kinie ciekawą komedię. Nie obyło się także bez świętowania dnia pizzy w jednej z poznańskich galerii handlowych.

Jednak udało mi się również w te wakacje zimowe ogarnąć co nie co związanego z naszym projektem. Mianowicie mam na myśli sesję zdjęciową naszych ukochanych maskotek - Stashka i Azzury. :D

Oto jedno wybrane zdjęcie. ;) Mam nadzieję, że pozostałe także Was zaciekawią. :)




Pozdrawiam Was serdecznie, Maciej Szefler. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz