piątek, 7 lipca 2017

Ostatni dzień praktyk w Portsmouth.

Cześć wszystkim!
To już dzisiaj... niestety nadszedł czas pożegnania z naszymi miejscami praktyk. Żegnając dzisiaj firmę każdy był wzruszony. Bardzo podobał mi się staż w Insight4life i nigdy nie zapomnę pracowników: Roya, Laury, Matta oraz reszty praktykantów: Diego, Silvii, Nicola. Pracować w takiej grupie to była ogromna przyjemność mam nadzieję, że uda nam się kiedyś spotkać całym zespołem.
Pracę zakończyliśmy o 1 p.m. Roy zaprowadził nas do góry gdzie ukazała się ściana z odciśniętymi rękoma i podpisami. Gdy zostawiliśmy ślad na ścianie, Roy nam bardzo podziękował za pomoc dał nam podpisane dzienniczki praktyk oraz referencje. Pożegnaliśmy się i zakończyliśmy staż. 😢




Lecz to nie koniec dzisiejszego dnia! Po spakowaniu walizek możemy się przejść na spacer, iść coś zjeść, czy nawet spędzić ostatnie chwile z nowo poznanymi przyjaciółmi.
Nie wiem jak reszta mojej grupy ale ja tutaj jeszcze z chęcią wrócę. Mam nadzieję, że im również tak bardzo się podobało jak mi.
To tyle na dzisiaj, idę korzystać z ostatnich godzin tutaj.
See you!
Kinga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz