poniedziałek, 19 grudnia 2016

Dreams come true

 Hej wszystkim ! ;)

Nazywam się Gosia Geltz, mam 18 lat,  uczę się w Zespole Szkół Ekonomicznych, a dokładniej w Technikum Ekonomiczno-Administracyjnym na profilu technik organizacji reklamy. Moją pasją jest śpiewanie, uwielbiam występować, na scenie czuję się "jak ryba w wodzie". Lubię podróżować, poznawać nowe kultury i wielu ciekawych ludzi. Jestem osobą, która ciągle musi coś robić. Nie lubię stać w jednym miejscu.

Nie tak dawno dowiedziała się, że dostałam się do projektu "Erasmus+ Aktywni i skuteczni na Europejskim rynku pracy" i cały czas nie mogę w to uwierzyć. Wiem, ze ten projekt pozwoli mi poznać wielu ciekawych ludzi, poznać pracę w innym miejscu na Ziemii ;)

Gratuluję wszystkim pozostałym uczestnikom projektu, a z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia życzę wszystkim zdrowych i spokojnych Świąt ;*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz