sobota, 17 grudnia 2016

Pierwsze spotkanie organizacyjne



Wczoraj odbyło się pierwsze spotkanie organizacyjne dla 40 szczęśliwców wyjeżdżających do Włoch i Anglii. Panie koordynatorki poinformowały  nas o zbliżającej się ciężkiej pracy, jakie zadania będziemy musieli wykonywać oraz kiedy możemy spodziewać się wyjazdu.





  
Chciałabym Wam opowiedzieć o moich wrażeniach z rozmowy kwalifikacyjnej jak i z całego naboru do projektu 😀. Rozmowy odbywały się w różnych terminach, moja odbyła się w poniedziałek 14 listopada. Podczas rozmowy bardzo się stresowałam, był to jeden z etapów aplikowania do Projektu Erasmus+ Aktywni i Skuteczni w Europie wolnej od uprzedzeń. Odbyła się ona w naszej szkole. Nauczycielki Zespołu Szkół Ekonomicznych im. S. Staszica, które przeprowadzały ze mną rozmowę były bardzo miłe. Rozmowa trwała ok 10 minut. Pytania dotyczyły ogólnych informacji o całym projekcie, o sytuacji politycznej na świecie, a mianowicie został poruszony temat uchodźców. Jest to bardzo trudny wątek, ponieważ każdy ma odmienne zdanie, lecz ja uważam, że każdy człowiek jest równy i każdemu trzeba dać szansę do pracy i do rozwoju. A wy jak uważacie ?  Tak naprawdę rozmowa zaczęła się od przedstawienia swojej osoby. Opisałam swoją pasję i to co robię w wolnym czasie. Projektuję i buduję rowery na zamówienie wraz z moim tatą. Poinformowałam na czym polega moja praca i dzięki niej nabywam różnego doświadczenia.  Przedstawiłam swoje cechy: odpowiedzialność, pracowitość, sumienność i chęć pracy w grupie jak i indywidualnie. Praca w grupie jest świetną sprawą, zawsze dowiemy się czegoś nowego i ciekawego.  Cieszy mnie wyjazd za granicę lubię poznawać ludzi ich tradycje i obyczaje, nigdy nie miałam problemu z podróżowaniem np. bez rodziców. Wyjazd na staż jest ogromną szansą na zdobycie doświadczenia zawodowego. Rozmawialiśmy też na temat zajęć związanych z wyjazdem. Osoby, które zakwalifikowały się na wyjazd do Anglii bądź Włoch będą uczestniczyły w zajęciach językowo-kulturowych. Wiem, że wyjazd na trzytygodniowe praktyki za granicę pomoże nam, uczestnikom w zdobyciu wielu nowych doświadczeń a wzmianka o zagranicznych praktykach w CV to ogromny plus.   
                                                                    Myślę, że nasz  zespół Aktywnych da radę ! 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz