poniedziałek, 27 marca 2017

Mój sposób na naukę języka angielskiego

Witam was wszystkich :) Chciałam dzisiaj podzielić się z wami moim sposobem nauki języka angielskiego. Jest wiele sposób aby przyswoić sobie nowy język i każdy powinien znaleźć odpowiednie dla siebie metody. Jako 13-latka byłam bardzo zniechęcona nauką języków obcych po podstawówce. A w gimnazjum nie wyglądało zachęcająco. Wtedy mój brat pokazał mi YouTube. Można tam znaleźć wszystko. Polski YouTube, nie był aż tak bardzo rozbudowany i do tego nie ciekawił mnie tak bardzo, jak jego angielska strona. Na początku oglądałam ludzi, którzy tak samo jak ja uczyli się angielskiego. Język angielski nie był ich narodowym językiem (np. PewDiePie, Marzia). W miarę jak już rozumiałam każde ich słowo. Przeszłam do trudniejszych, szybszych filmów (jak Smosh, Nigahiga, Simply Nailogical). Po 5 latach jestem wstanie oglądać AmericanGotTalent, różne talk-show, które opowiadają o problemach ludzi (jak nasze rozmowy w toku). Do tego różne wywiady z ulubionymi aktorami i aktorkami, Dlatego ze wyjeżdżamy do Anglii, chciałabym wam zaproponować, parę kanałów, może nawet filmików z akcentem brytyjskim. Żebyście, osłuchali się z tym językiem, z tym sposobem mówienia. Nikt nie musi znać wszystkich słów. Ja za pierwszym razem nie rozumiem nawet połowy prowadzonej konwersacji. Ale ważne jest aby znaleźć coś co was rozbawi, albo sprawi że będziemy chcieli słuchać/oglądać dany filmik wiele, wiele razy. Tak długo aż będziemy rozumieć jego cały przekaz. 



Pozdrawiam, 
Jagoda Rybacka 

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chcemy podnieść swoją wiedzę z zakresu języka obcego to każda metoda jaka by nie była na pewno coś przyniesie. Jeśli natomiast chcemy języka obcego nauczyć się bardzo dobrze to najtrafniejszym wyborem będzie wybrać się do szkoły językowej https://lincoln.edu.pl i zapisać się na wybrany przez nas język obcy. Wtedy mamy pewność że się go nauczymy.

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie każdy sposób na pewno będzie dobry, jeśli przyniesie nam zamierzony efekt. Moim zdaniem bardzo fajnie możemy nauczyć się języka angielskiego w szkole językowej. Jak widziałam szkoły językowe w Katowicach https://earlystage.pl/pl/nasze-szkoly/slaskie/katowice to teraz wiem do której wyślę moje dzieci.

    OdpowiedzUsuń