niedziela, 26 marca 2017

PRACA WRE!

Witam wszystkich ponownie, jak Wam mijają pierwsze dni wiosny? U mnie pełne roboty, od rana na praktykach w hotelu (jeszcze tych w Polsce 😋), a popołudniami słynne wiosenne porządki.

Jak Wam się już pewnie o uszy obiło, albo i nie za nami pierwsze zajęcia z języka włoskiego i zajęcia kulturowe. Powiem Wam szczerze, że mimo początkowych (małych, ale zawsze jakiś tam😅) obaw przed zajęciami językowymi jestem pozytywnie zaskoczona i nakręcona na kolejne spotkanie.
Nauczyliśmy się podstaw typy  Mi chiamo Marta - Mam na imię Marta, czy Sono polacco - Jestem Polakiem. Na niektórych, którzy mieli już styczność z tym językiem może wydawać się to śmieszne, lecz dla mnie jest to niezwykłe doświadczenie ucząc się czegoś kompletnie od podstaw. Ale nie ma się co rozpisywać, kiedy za dużo się nie umie. Następnym razem może już wpis będzie po włosku. 😂

Co do zajęć kulturowych... Było super! Przede wszystkim poznaliśmy się nawzajem. Wydaje mi się, że prócz przygotowania stricte językowego itd. najważniejsze jest żebyśmy się znali i dobrze dogadywali, skoro przed nami rok wspólnej pracy. Nie spodziewałam się, że nasza grupa będzie zarazem tak różnorodna jak i spójna. W końcu każdemu z nas bardzo zależy na tym wyjeździe.

Czuję, że z taką ekipa to można góry przenosić!

Zadania na kolejne dwa tygodnie już rozdzielone, wstępne plany na następne zajęcia tez zaplanowane i nie pozostało nam nic innego jak brać się do roboty!
Także ja się z Wami już żegnam ale tylko na trochę, bo zaraz znowu będzie co opowiadać!

Trzymajcie kciuki i do usłyszenia!

Ciao!

Marta 💃

P.S. Spokojnie, nie zapomniałam o FOTORELACJI 😊







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz