czwartek, 22 czerwca 2017

Nauka Angielskiego poprzez zwiedzanie oraz pierwsze dni praktyk

Dzisiejszy dzień po raz pierwszy zaskoczył nas angielską pogodą. Zimno, deszczowo, po chwili ciepło i bardzo przyjemnie. Od rana mimo niesprzyjającej pogody na lekcji języka angielskiego wybraliśmy się na dłuższy spacer po Portsmouth. Nasza nauczycielka angielskiego pokazała nam kilka zabytków miasta, w którym mieszkamy. Najważniejsze z nich to Southsea Castle, Royal Garrison Church, Portsmouth Fish Market i Portsmouth Historic Dockyard. Cała wycieczka odbyła się w języku brytyjskim. Po zwiedzaniu mieliśmy chwilę wolnego i każdy z nas udał się do swojego miejsca pracy. Ja, Gosia i Jagoda pojechałyśmy do restauracji o nazwie Shawarma i naszym pierwszym zadaniem było stworzenie projektu ulotki dla tego miejsca. Zaczełyśmy również planować dalsze działania restauracji na mediach społecznościowych, takich jak Facebook i Instagram. W nagrodę zostałyśmy poczęstowane Tortillą, co na koniec pracowitego dnia było bardzo miłym zaskoczeniem. Teraz mamy chwilę by odpocząć i nabrać siły na jutro.






Pozdrawiam, 
Jola Sobiesińska

6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli to wszystko się odbywa w Wielkiej Brytanii to faktycznie takie metody mogą być skuteczne aby uczyć się języka angielskiego. W przypadku młodszych dzieci fajne są również wierszyki po angielsku https://www.jezykiobce.pl/s/46/wierszyki-dla-dzieci-po-angielsku i sama je w ostatnim czasie wprowadziłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy sposób jak widać jest dobry na to, aby w jakimś stopniu uczyć się języka angielskiego. Chociaż moje dzieci są młodsze to również chodzą na kurs https://lincoln.edu.pl/warszawa/jezyk-angielski/kurs-angielskiego-dla-mlodziezy/ z którego już widzę, że całkiem sporo wynoszą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Co by nie było to jest również pewna forma nauki języka angielskiego. Jeśli przynosi nam efekty to warto z niej korzystać. Ja teraz mam zamiar zapisać się na angielski online i mam nadzieję, że mi przypadnie to do gustu. Tym bardziej, że jak czytałam na stronie https://mama-m.pl/nauka-angielskiego-online/ to taka nauka online jest popularna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę bardzo fajnie napisano. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno w przypadku dorosłych taka forma może być bardzo ciekawa. Natomiast jeśli chodzi o dzieci w wieku przedszkolnym to tak jak napisano w http://mamonik.pl/angielski-i-przedszkolaki/ warto jest aby uczyły się one języka angielskiego.

    OdpowiedzUsuń