niedziela, 2 kwietnia 2017

Hej wszystkim!
Szukałam ostatnio oryginalnych ciekawostek o Anglii. I znalazłam J Stwierdziłam, że się z Wami podzielę nowo nabytą wiedzą.
Otóż znalazłam kilka powiedzeń związanych z Anglikami. Jednak, co zaskakujące, nie wszystkie odzwierciedlają rzeczywistość.

  • Nie jesteś królową angielską

Oznacza to, że królowa może więcej. Nawet urodziny obchodzi dwa razy w roku.
  • Angielska herbatka

Słysząc to myślimy, że wszyscy równo o 17:00 rzucają to, co akurat robią, by tylko napić się herbaty. Tak naprawdę oznacza ogólnie podwieczorek – niekoniecznie punkt 17:00.
  • Angielska pogoda

Według nas deszcz, deszcz i deszcz. A tak naprawdę mimo wszystko można spotkać słońce. I to prawie tak często, jak deszcz.
  • Angielski humor

czyli czarny humor. Anglicy potrafią śmiać się z tematów wcale nie śmiesznych jak śmierć czy wojna.
  • Wyjść po angielsku

czyli po cichu wymknąć się z imprezy. Wychodząc po angielsku wychodzimy nie żegnając się z nikim i nie informując nikogo o naszym zamiarze. Anglicy nie lubią robić zbytniego zamieszania z powodu ich osoby.

  • Zimny Anglik
czyli chłodny i wyniosły. Jednak Anglicy są bardzo otwarci, nawet nieznane osoby uśmiechają się; nie jest najmniejszym problemem nawiązanie rozmowy w miejscach publicznych.

To tyle z ciekawostek. Oczywiście sama nie mogę ocenić ich prawdziwości, gdyż nigdy nie miałam okazji chociażby rozmawiać z Anglikiem. Niemniej sama mam ochotę sprawdzić „na własnej skórze”, jak to jest naprawdę. W końcu wszyscy będziemy mieli taką okazję już w czerwcu J

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz