czwartek, 13 kwietnia 2017

Poznajemy Włochy. Czyli przedstawialiśmy prezentacje i co one nam dały?



Cześć
                Środa 12.04.2017 mogę zaliczyć jako dzień, którego nie zmarnowałem. Dowiedziałem  się dzisiaj wielu ciekawych faktów na temat Włoch. Nigdy nie podejrzewałbym, że bardzo dobrze znana na światowym rynku Włoska firma samochodowa produkuje także traktory. Nie zdawałem sobie sprawy z tego, że w tym Apenińskim kraju kolarstwo jest tak lubiane. Stwierdziłem, że muszę spróbować Włoskich lodów ( najbardziej zainteresowały mnie lody z pieprzem syczuańskim, pewnie nie robią ich wszędzie. Ale postaram się ich spróbować . Ostre i zimne to może być dobre połączenie :)  i panna cotty. Wiem już gdzie w przyszłym roku jechać na narty i czym ( Włosi podobno mają pociągi na bardzo wysokim standardzie). Polecam przejrzenia prezentacji które są świetne i pojawią się najpóźniej do najbliższego  piątku :)
Pozdrawiam Kazik Kafarski :)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz