niedziela, 27 listopada 2016

Marta Klimaszyk

Cześć i czołem! 
Nazywam się Marta Klimaszyk i uczęszczam do klasy "turystów" w poznańskim Ekonomiku. Na początku chciałbym się Wam troszkę przedstawić, żebyście wiedzieli z kim będziecie mieli do czynienia. Mieszkam w małej wsi, położonej ok.30 km od Poznania. Za dużo się u Nas nie dzieję, dlatego tego typu akcje w szkole są dla mnie niezwykła okazją do samorealizacji. Mam 4 rodzeństwa, bez których nie wyobrażam sobie mojego życia. Dlatego też jestem bardzo rodzinna, otwarta na świat i ludzi, uwielbiam różnego rodzaju sporty, kocham podróżować, lubię poszaleć ale przede wszystkich jestem łakoma na wiedzę.
Co mam Wam powiedzieć więcej ? Po prostu - UDAŁO SIĘ! Jestem pierwszy raz w życiu, tak dumna z siebie, że podołałam zadaniom i dostałam się do projektu "Aktywni i skuteczni w Europie wolnej od uprzedzeń" w ramach projekty Erasmus+, który wiąże się z trzytygodniowym wyjazdem na praktyki zawodowe do Spoleto. Wiem, że czeka mnie wspaniała przygoda! Mnóstwo się nauczę, poznam wspaniałą kulturę Włoch i niesamowitych ludzi, a co lepsze spróbuje ponownie prze smacznej kuchni włoskiej! 
Kolejna rzecz, która sprawia, że pojawia mi się uśmiech na twarzy to fakt, że jadą ze mną znajomi ze szkoły. Wiem, że spędzimy tak niezapomniane chwile, które będziemy długo wspominać. A przy okazji, GRATULUJĘ WAM WSZYSTKIM BARDZO SERDECZNIE I ŚCISKAM MOCNO! I dziękuję bardzo Naszym opiekunkom, że dały mi tą szansę! 

Także do usłyszenia,
Trzymajcie się!

1 komentarz: