sobota, 26 listopada 2016

Rozalia Przybecka


Cześć wszystkim!😊 Jestem Rozalia. Udało mi się, jadę do Włoch i tak ogromnie się cieszę!! 🙌🙌Znalazłam się w grupie 20 osób, które dostały się na praktyki.Gratuluję wszystkim!  Czuję, że to będzie najlepsza ekipa! Przede mną wyjazd do Włoch, ale także ogrom pracy. 



Zacznę od tego pierwszego - WYJAZD DO WŁOCH!

Praktyki we Włoszech, czyż to nie ogromne przeżycie? Mówię to i uświadamiam sobie, że będę pracowała we włoskim klimacie. To jest najlepsze co mogło mi się przytrafić. Zdobędę doświadczenie, które przyda mi się w zawodzie. Poza tym kto by nie chciał wybrać się do Włoch w porze letniej? Włochy od zawsze były moim marzeniem, włoskie jedzenie, kultura, język. Będę mogła to wszystko poznać.


Ogrom pracy?

Mi nie straszny. W końcu to ciężka praca, poświęcenie i chęć działania przynosi nam sukces. Im ciężej na coś pracujemy, tym większą mamy radość kiedy nam się to uda. Udział w tych praktykach nie będzie dla mnie tylko ciężką pracą, ale także przyjemnością i wiem, że ta praca nie pójdzie na marne.


A presto Italia!













1 komentarz: