niedziela, 27 listopada 2016

Hello England, Hello My Dream!

Hej Wszystkim!

Nazywam się Kornelia Nawrocka, mam  18lat, kształcę się w kierunku Technika Organizacji Reklamy w poznańskim Ekonomiku i z dumą mogę powiedzieć, że spełniam marzenia. Czy jest to trudne? Tak. Czy w niektórych przypadkach jest to droga pełna mobilizacji, obowiązków i wyrzeczeń? Zdecydowanie. Czy jest to jedna z najlepszych rzeczy jaką możesz dla siebie zrobić? W stu procentach.

Mam zarówno małe marzenia jak i duże. Stworzenie własnego projektu społecznego „Maraton Życzliwości” w ramach Olimpiady Zwolnionych z Teorii, zdobycie Międzynarodowego Certyfikatu Project Management, systematyczne treningi, które wprowadziły w moje życie szczęście, organizacje, dużo motywacji oraz stworzyły u mnie silniejszy charakter, zasmakowanie małych przyjemności jak wcielenie się w detektywa w grze „Escape Room”, pomoc innym poprzez wolontariat w WOŚP – ie,  charytatywne zbiórki organizowane w mojej szkole, czy też podróżowanie z bliskimi. To parę marzeń, które już zrealizowałam. A na co teraz przyszedł czas? Wzięcie udziału w projekcie unijnym „Erasmus. Aktywni i skuteczni w Europie wolnej od uprzedzeń.” WOW! Zawsze chciałam zrobić coś więcej ze swoim życiem, a teraz mam na to szansę. Kiedy tylko dowiedziałam się o tym, że się dostałam poleciałam do mojej rodziny i zaczęłam wykrzykiwać „Zgadnijcie kto się dostał do Erasmusa!? No zgadnijcie!”. Jak to ja, oczywiście nie odbyło się bez tańców radości po całym pokoju oraz pochwalenia się znajomym na snapchacie. 

Uwierzcie, emocję trzymają mnie po dziś dzień, choć pewnie sami doskonale to wiecie i czujecie.
Myślę, że każdy z nas cieszy się na tą okazję i gratuluje Wam wszystkim z całego serca, ponieważ ciężko pracowaliśmy, nie straciliśmy zapału, ani się nie poddaliśmy. Życie stoi do nas otworem, więc próbujmy i korzystajmy z niego!

Lećmy podbić Portsmouth Naszą wiedzą!


1 komentarz: