niedziela, 27 listopada 2016

Natalia Nowakowska


Witam wszystkich !

 Mam na imię Natalia i uczęszczam do klasy turystycznej w Zespole Szkół Ekonomicznych w Poznaniu. Może zacznę od tego że z całego serca chciałabym pogratulować wszystkim osobom, które dostały się do projektu ! ♥  Odkąd dowiedziałam się o tym, iż nasza szkoła bierze udział w  projekcie Erasmus + "Aktywni i skuteczni w Europie wolnej od uprzedzeń", bardzo chciałam się do niego zakwalifikować. Do teraz nie mogę uwierzyć w fakt, że odniosłam sukces. Jestem jedną z 20 osób które otrzymały tą niepowtarzalną szansę odbycia praktyk we Włoszech. Jest to niesamowite uczucie ! Już nie mogę się doczekać możliwości poznania tego pięknego kraju, ludzi i ich kultury, jedzenia, nowego języka oraz oczywiście podszkolenia języka angielskiego. Oprócz przyjemności mam także nadzieje na podwyższenie mojego wykształcenia zawodowego, ponieważ jest to mój główny cel do osiągnięcia ;) Przed nami sporo pracy, ale jestem pewna że wszyscy podołamy wyzwaniu i godnie zaprezentujemy siebie, naszą szkołę jak i Polskę. Także do zobaczenia w Spoleto oraz pamiętajcie La fortuna aiuta gli audaci (Odważnym szczęście sprzyja) !




1 komentarz: