poniedziałek, 28 listopada 2016

Sukces w projekcie!✈✈✈

Halo, halo!👋👋


    Jestem Ola i uczęszczam do klasy o profilu ekonomicznym. Miałam wątpliwości na samym początku, jednak aktualnie nie żałuję swojej decyzji, tak samo było z moją decyzją dotyczącą wyjazdu na ERASMUSA. Nie chciałam się zapisać, wręcz dokumenty  złożyłam w ostatnich dniach.
Po rozmowie oczekiwałam na wyniki rekrutacji, jednak nie miałam aż tak ogromnych nadziei.... Kiedy dowiedziałam się, że dałam radę i dostałam się byłam niesamowicie szczęśliwa💕
 
   Najbardziej chciałabym podziękować paniom, które dały nam wszystkim szansę udziału w tak niesamowitym projekcie oraz chciałabym pogratulować wszystkim, którzy ciężko pracowali aby dostać się do projektu. Mam nadzieję, że do wyjazdy zdążymy się wszyscy poznać oraz że będziemy się razem świetnie bawić💬🎉


1 komentarz: