sobota, 26 listopada 2016

Success – Anglio nadchodzę!


Heeej!

Jestem Dominika, którą można spotkać w murach poznańskiego ZSE.
Piątkowy wieczór sprawił mi wiele radości, a konkretnie post z wynikami rekrutacji. Udało się!
Już niedługo „słoik” moich najlepszych wspomnień i doświadczeń się wzbogaci. Jestem pewna, że będzie to udany wyjazd. Nie mogę się doczekać, kiedy zajmę miejsce w samolocie i zobaczę Porstmouth. Udział w stażu pozwoli mi praktykować język i go pogłębiać, z pewnością zyskam nowe kwalifikacje i powiększę swoje umiejętności – jest to ogromna szansa, którą mam zamiar jak najlepiej wykorzystać. Uwielbiam podróżować, dlatego stan euforii się potęguje. Jestem ciekawa zakątków naszego sąsiedniego kraju, jego kultury czy ludzi, z którymi będziemy żyli przez te 3 tygodnie. Wyrażam gotowość do dalszego działania i mam nadzieję, że razem z angielską grupą będzie nam się dobrze współpracowało!

Poza tym gratulacje dla wszystkich uczestników, życzę Wam wielu przyjemnych doznań! :)




1 komentarz: