sobota, 26 listopada 2016

Hello UK

Cześć, mam na imię Gosia, chodzę do Technikum Ekonomicznego, uczę się w nim zawodu Technik Organizacji Reklamy. Wybrałam taki kierunek, myśląc o przyszłości w zawodach związanych z projektowaniem reklam, dobrze byłoby pracować w Agencji reklamowej z dobrym zespołem. Jestem otwartą i pewną siebie osobą, niebojącą się poznawać nowych ludzi oraz mającą głowę przepełnioną kreatywnymi pomysłami, co może potwierdzić zdobyty tytułu Laureata z wyróżnieniem w II Ogólnopolskiej Olimpiadzie Kreatywności. Bardzo lubię pracować sama, ale również odnajduje się w zespole, rok temu tworzyłam projekt społeczny "Maraton Życzliwości" w ramach Olimpiady Zwolnionych z Teorii, stając się finalistą, zdobywając przy tym certyfikat Project Management, co jest dobrym potwierdzeniem tego, że integracja w grupie jest mi dobrze znana. Interesują mnie social media, podróże oraz literatura obca. Pewien mądry człowiek powiedział kiedyś, kto znudzony jest podróżami, znudzony jest życiem. Dlatego, staram się cały czas odkrywać, nie tylko inne kultury, miejsca czy też ludzi, ale również samą siebie. Kluczem do szczęścia jest dobre życie z samym sobą. Osobiście pomaga mi w tym samorozwój oraz otaczające mnie grono najbliższych mi osób. Wyjazd na praktyki, z pewnością będzie udany, a samo pisanie o tym bardzo przyjemne.

1 komentarz: