sobota, 26 listopada 2016

Wielki sukces - wielki początek

Hejka wszystkim :)

Nazywam się Agata Grzelczak i chodzę do klasy 3E1 w poznańskim Ekonomiku przy Marszałkowskiej.
Bardzo się cieszę, że udało mi się zakwalifikować na praktyki zagraniczne w ramach projektu Erasmus+ "Aktywni i skuteczni w Europie wolnej od uprzedzeń". Jest to dla mnie wielka szansa rozwoju, gdyż zdobyte w Portsmouth doświadczenie z całą pewnością będzie bardzo cenne. Zawsze marzyłam o poznaniu Wielkiej Brytanii i niedługo moje marzenie się spełni. Jeszcze nigdy nie byłam tak daleko za granicą, więc odbycie praktyk w innym kraju będzie bardzo ekscytujące.
Wyjazd umożliwi mi poznanie innych ludzi, kultury i obyczajów tam panujących oraz udoskonalenie swojego poziomu języka angielskiego.
Nadal nie mogę uwierzyć, że udało mi się tak wiele osiągnąć, chociaż nie było łatwo. Wiem także, że teraz spoczywać na mnie będzie wiele obowiązków, jak na przykład prowadzenie bloga czy godne reprezentowanie szkoły oraz kraju na zewnątrz Polski.
Jestem gotowa, aby stawić czoła nowym zadaniom, które niedługo zostaną mi powierzone. Nie mogę się doczekać pobytu w Portsmouth! :)Do zobaczenia następnym razem! :)

1 komentarz: