niedziela, 27 listopada 2016

Najlepsze przed nami! Klaudia Danielewicz

Jednym z błędów, których możemy żałować jest niewykorzystanie natrafiających się w życiu szans i okazji. Program Erasmus Plus jest jedną z nich. Dla wszystkich, którzy chcą się rozwijać, poszerzyć własne horyzonty, a także sprawdzić i wykorzystać własne możliwości w praktyce. Dlatego nie mogłam odmówić sobie zgłoszenia się do projektu "Aktywni i skuteczni w Europie wolnej od uprzedzeń". Na wyniki rekrutacji czekałam z niecierpliwością. I oto ja, niesamowicie szczęśliwa w tym momencie, piszę ten wpis, bo udało mi się zakwalifikować do grupy ekonomistów wyjeżdżających do Portsmouth! 

Dla mnie i reszty szczęśliwców przygoda z Erasmusem dopiero się zaczyna. Najlepsze przed nami. Będziemy mieć okazję do kształcenia zdobytych już umiejętności, samorealizacji, a także dobrej zabawy. Jednak to co i ile wyniesiemy z projektu zależy jedynie od nas. Tylko dzięki zaangażowaniu zdobędziemy doświadczenie i wspomnienia na całe życie.

Gratulacje dla wszystkich, którzy otrzymali możliwość udziału w projekcie. Natomiast osobom, którym się nie udało życzę powodzenia i nie tracenia motywacji, bo to była tylko jedna z wielu opcji jakie będą mieć jeszcze w życiu.

Pozdrawiam,
Klaudia Danielewicz


 

1 komentarz: