sobota, 26 listopada 2016

Portsmouth przybywam!

Witajcie wszyscy!
Mam na imię Jagoda i chodzę do klasy ekonomicznej w poznańskim Ekonomiku.
Zawsze uważałam, że samorealizacja daje nam największe poczucie własnej wartości, a teraz dostałam szansę na możliwość rozwoju poza granicami mojego ukochanego państwa! 
Wiele razy byłam już w Wielkiej Brytanii, ale nigdy nie na tak długo. I nigdy w tak nietypowym celu! Dotychczas moje wyjazdy ograniczały się do odwiedzania rodziny i wycieczek po Anglii. Projekt "Aktywni i Skuteczni w Europie Wolnej od Uprzedzeń" zaoferował mi poszerzenie własnych horyzontów i oto jestem! 
Nie jest to codzienna sprawa wyjechać na 3 tygodnie na praktyki zawodowe do innego kraju, szczególnie, że cały wyjazd został dofinansowany i jest dostępny dla każdego nie tylko dla wybranych elit ze szkoły! 
Jest to dla mnie szansa, której nie mogłam odrzucić. Pierwszy cel osiągnięty - zakwalifikowałam się do projektu. Teraz czekam na nowe wyzwania! 


1 komentarz:

  1. Gratulujemy i postaramy się przygotować ciekawe i rozwijające wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń