wtorek, 29 listopada 2016

Portsmouth nadchodzę!


Hej wszystkim! 

Mam na imię Kasia i chodzę do 3 klasy technikum ekonomicznego. 
Obecnie jestem przeszczęśliwa. Głównie dlatego,  że dostałam się do projektu Erasmusa. Początkowo nie podchodziłam do tego pomysłu poważnie. No bo jak? Dlaczego akurat ja miałam się zakwalifikować? Jednak po namowach stwierdziłam co mi szkodzi. Najwyżej się nie dostanę, a przynajmniej będę miała satysfakcję, że próbowałam. Okazało się, że niepotrzebnie się wahałam. Tak, zakwalifikowałam się! Jadę do UK! Poza praktykami w Portsmouth będę uczestniczyć w życiu bloga, a także całego projektu. Nie macie pojęcia jaką to daje satysfakcję. Dlatego, jeśli macie jakąkolwiek okazję żeby się rozwijać, korzystajcie. Nic na tym nie tracicie, a możecie jedynie zyskać :)
Pozdrawiam, 
Kasia

1 komentarz: