sobota, 26 listopada 2016

Dostałam się! 💪

Hej :)
Mam na imię Weronika. Uczę się w zawodzie technik ekonomista i.... jadę do WIELKIEJ BRYTANII!
Wczoraj pochwaliłam się innym wysyłając wiadomość "Dostałam się", ale chyba jeszcze to do mnie nie dotarło 😲,
Piszę jednak ten wpis, więc to musi być prawdą 😂 - jestem w grupie szczęśliwców, którzy przeżyją coś niesamowitego w swoim życiu.
Przed nami jeszcze dużo czasu, który zdecydowanie będzie wypełniony ciężką pracą i który przyniesie owocne efekty. Zapewne spotkania przygotowujące nauczą nas współpracy i poszerzą naszą wiedzę kulturową.
To niesamowite, że będziemy mogli zdobyć nowe doświadczenie i umiejętności w innym kraju, które mam nadzieję, będą doceniane w przyszłości.

Na prawdę nie mogę uwierzyć, że dostałam taką szansę! Na tym wyjeździe nie tylko będę mogła sprawdzić się w zawodzie, ale także poznam "inną codzienność"- zobaczę i zwiedzę miejsca, o których nigdy bym nie pomyślała! Dodatkowo polecę samolotem- co pewnie dla niektórych będzie czymś normalnym i zwykłym, ale na pewno nie dla mnie! To będą niezapomniane chwile!
  
Gratuluję wszystkim, którzy dostali się do projektu - zaczynamy coś nowego 👏









1 komentarz: