wtorek, 29 listopada 2016

Pierwsze wrażenie po otrzymaniu dobrej wiadomości

Witam. Mam na imię Krzysztof. Uczęszczam do trzeciej klasy turystycznej w ZSE w Poznaniu. Należę do ambitnych i otwartych osób, które cenią sobie zdobytą cenną wiedzę i doświadczenie jakie nabywają. Lubię poznawać nowych ludzi oraz pracować w grupach, uważam, że jest to jedno wielu rzeczy której każdy powinien doświadczyć.  Spotykasz nowych ludzi o innych poglądach,z nowymi pomysłami oraz świeżą perspektywą. 25 listopada to dzień kiedy wszyscy się mnie pytali z czego tak się cieszę, ponieważ uśmiech nie schodził mi z twarzy przez najbliższe kilka dni :D. Po wielu dniach oczekiwań i nie pewności w końcu nadszedł dzień kiedy udostępniono listę osób, które się zakwalifikowały. Myślałem, że odlecę, aż tak wysoko podskoczyłem ze szczęścia jak wyczytałem swoje nazwisko na liście. Nie mogę się doczekać co czeka nas po nowym roku. Co prawda do celu zostało jeszcze kilka miesięcy, wiele godzin przygotowań oraz ciężkiej pracy na którą jestem gotowy aby odnieść sukces, a nie ma większej satysfakcji niż widzieć efekty swojego zaangażowania w to co robimy. Gratuluje wszystkim, którzy zakwalifikowali się do do programu Erasmus +.

1 komentarz: