niedziela, 27 listopada 2016

Hej przygodo !

Cześć wszystkim :)
Mam na imię Marta i jestem uczennicą Technikum Ekonomicznego. Kształcę się w zawodzie technik organizacji reklamy. Jestem osobą otwartą, ciekawą świata i ludzi, chętnie nawiązuję nowe znajomości. Zgłosiłam się do projektu Erasmus, ponieważ niesie on za sobą wiele korzyści. Nie tylko edukację, ale również podróże, które uwielbiam. Po złożeniu zgłoszeń i rozmowie kwalifikacyjnej czekałam już tylko na werdykt, który miał zostać ogłoszony w piątek. W ten dzień byłam na koncercie mojego idola, nawiasem mówiąc pochodzącego z Wielkiej Brytanii. To był cudowny dzień i myślałam, że już lepiej być nie może. Ale się myliłam, bo kiedy po występie sprawdziłam listę osób jadących do Anglii i zobaczyłam na niej swoje nazwisko, nie wiedziałam co powiedzieć. Poczułam mieszankę emocji - szczęście, niedowierzanie i satysfakcję. Od razu zadzwoniłam do rodziców, żeby im o tym powiedzieć i podzielić się z nimi radością. Zdecydowanie mogę powiedzieć, że był to jeden z moich najszczęśliwszych dni w życiu, a z projektu postaram się wynieść jak najwięcej.

Wszystkim, którzy również dostali się do projektu gratuluję.
Pozdrawiam
Marta ;)



1 komentarz: