sobota, 26 listopada 2016

UK wait for us!

Cześć!
Jestem Jola i mam przyjemność być kolejną osobą, która wyjedzie na praktyki do Portsmouth. Uczęszczam do Technikum Organizacji Reklamy w poznańskim Ekonomiku. 
Jestem osobą komunikatywną z głową pełną pomysłów. Udzielałam się dotychczas w wielu konkursach m.in. w poprzednim roku szkolnym zostałam Laureatem z wyróżnieniem Ogólnopolskiej Olimpiady Kreatywności, a także Finalistą Olimpiady Projektów Społecznych "Zwolnieni z Teorii", podczas której zdobyłam bardzo dużo praktycznej wiedzy dotyczącej organizacji projektów, pracy
w grupie, a także kierowania nią. Dzięki temu konkursowi uzyskałam również Międzynarodowy Certyfikat Project Management. 
Uwielbiam pracę z ludźmi, którzy nieustannie chcą się rozwijać. Wychodzę z założenia, że jeśli ktoś stoi w miejscu to cofa się, dlatego dążę do ciągłego samorozwoju oraz czerpania wiedzy ze zdobytego doświadczenia, gdyż najwięcej możemy się nauczyć nabywając umiejętności praktyczne, a nie teorię książkową. Ten projekt będzie jednym z kamieni milowych w przejmowaniu przez naszą grupę pierwszych kompetencji zawodowych.Jest to dla nas duża szansa, którą powinniśmy dobrze wykorzystać!
Z pewnością Aktywni i Skuteczni nauczą nas wielu nowych, przydatnych umiejętności, których będziemy używać zdobywając naszą pierwszą pracę.
Gratuluję wszystkim, którzy wyjeżdżają na praktyki do Anglii, a także do Włoch - mam nadzieję, że każdy bardzo dużo wyniesie z tego projektu. Cieszę się, że dostaliśmy możliwość zdobycia doświadczenia i poznania kultury innego kraju. 


1 komentarz: