sobota, 26 listopada 2016

Hello Great Britain !

Witam wszystkich !
Mam na imię Kamil i uczęszczam do 3 klasy ekonomicznej w ZSE w Poznaniu. Na wstępie chciałem podziękować za możliwość przystąpienia do projektu jak i pogratulować wszystkim tym, którzy wytrwale dążyli do wzięcia udziału w projekcie, a w szczególności tym, którzy spełnili swój cel. Mam nadzieję, że proces rekrutacji nie był dla Was straszny i po wczorajszym ogłoszeniu wyników macie uśmiechy na twarzach :) Bo ja tak ! Wczorajsza wiadomość o tym, że dostałem się do projektu, w moich oczach otworzyła mi furtkę do kolejnych wyzwań i doświadczeń, których już się nie mogę doczekać. Z całą pewnością mogę przyznać, że wyjazd do Wielkiej Brytanii w ramach projektu pt. " Aktywni i skuteczni w Europie wolnej od uprzedzeń" da mi wiele do zrozumienia, jak funkcjonują ludzie na innym obszarze Europy, jaka jest ich kultura oraz jak wygląda kultura pracy. Jestem przekonany, że pobyt w Wielkiej Brytanii umożliwi mi wyciągnięcie wielu wniosków oraz skłoni do refleksji. Mam nadzieję, że udział w projekcie będzie dla Was bogatym w doświadczenia przeżyciem, które być może, nigdy się więcej nie powtórzy i wyciągniecie z niego wiele wniosków i przemyśleń !

1 komentarz: