wtorek, 29 listopada 2016

Sukces!!!

Cześć wszystkim!


Mam na imię Wojtek i chodzę do trzeciej klasy ekonomicznej. Czas wolny poświęcam na taniec ludowy w ZPiT Lusowiacy i Wielkopolskim Klubie Tańców Polskich.  Daje mi to bezlik pozytywnej energii i ogromnej satysfakcji z szerzenia polskiej kultury. Lubię spontaniczność i poczuć czasem moc adrenaliny. Teraz czuję ogromną radość ponieważ zakwalifikowałem się do projektu Erasmus+. Jadę do Włoch z grupą wspaniałych ludzi, którym serdecznie gratuluję udziału w projekcie. Jestem tym bardzo podekscytowany, gdyż bardzo lubię ten kraj, kulturę i język, którego będę miał okazję się uczyć. Mam nadzieję, że wszyscy będziemy się dobrze bawić przy wypełnianiu wszelkich obowiązków związanych z projektem i podołamy wszelkim zadaniom. Nabierzemy doświadczenia, które jest niezbędne w dalszej karierze zawodowej. Myślę, że wszyscy jesteśmy zwarci i gotowi aby zacząć przygodę z projektem.


Życzę wszystkim powodzenia!    

1 komentarz: