sobota, 26 listopada 2016

Pierwszy sukces!

     Chciałbym Was wszystkich serdecznie powitać. Nazywam się Maciej Szefler i mieszkam w Poznaniu. Na początku chciałbym serdecznie pogratulować wszystkim osobom, które wraz ze mną będą brały udział w projekcie.
     Od najmłodszych lat marzyłem o poznaniu, jak wygląda praca za granicą, a teraz dzięki moim staraniom udało mi się zakwalifikować do projektu "Aktywni i skuteczni w Europie wolnej od uprzedzeń".
     Praktyki zawodowe to znakomity pomysł! Doświadczenie które uda mi się osiągnąć podczas nich jest bardzo cenne. To dzięki niemu łatwiej będę mógł podjąć pracę. W przyszłości chciałbym pracować jako księgowy.
     Taki wyjazd to nie tylko praktyki odbyte w zagranicznych przedsiębiorstwach, ale także szansa na poznanie innych ludzi. W ramach projektu odbędą się także wycieczki krajoznawcze, na których na pewno dużo zobaczę oraz zwiedzę.
    Teraz przede mną czeka szereg wyzwań, z którymi muszę sobie poradzić. Jako osoba bardzo pracowita postaram się wykonać zadania jak najlepiej. Dzięki możliwości pisania postów na blogu będę mógł przedstawić Wam moje osiągnięcia oraz opisać historię, które mi się przytrafią. Do usłyszenia już niebawem. :D



1 komentarz: