poniedziałek, 28 listopada 2016

Volere è potere! - Chcieć to móc!

Hej hej!

Mam na imię Monika i uczęszczam do trzeciej klasy turystycznej w naszym ZSE. Śmiało mogę nazwać się szczęściarą, ponieważ udało się! Znajduję się w 20 szczęśliwców, z którymi razem przeżyjemy niezapomnianą przygodę we Włoszech. To naprawdę ogromne wyróżnienie dla mnie. Wyniki sprawdzałam wychodząc z prześwietnego koncertu, nie mogłam uwierzyć swoim oczom, dostałam się! Ten dzień nie mógł się skończyć lepiej.

Cieszę się, że dostałam szansę na wzięcie udziału w tym projekcie, to wielka szansa. Ten wyjazd pomoże mi w zdobyciu doświadczenia w moim zawodzie, zobaczenia go od innej perspektywy jak i również poznania nowych, interesujących ludzi, zwiedzenia kraju i stworzenia wspomnień na całe życie. Do tego jestem podekscytowana, ponieważ od dawna już "czaiłam się" na Włochy. Nasza szkoła organizowała wyjazd do Włoch, na który nie byłam w stanie pojechać, czego bardzo żałowałam. Jednak teraz musi się udać! Już nie mogę się doczekać lipca! Chociaż wiem, że nie będzie łatwo to jednak będzie to dobrze spędzony czas na doskonaleniu samego siebie.

Również gratuluję wszystkim, którzy także się dostali! Zasłużyliście na to ciężką pracą :)





1 komentarz: