wtorek, 29 listopada 2016

Hej,mam na imię Iza chodzę do III klasy turystycznej ZSE. Dzień 25 listopada był dla mnie jednym z najwspanialszych. Dostałam się do projektu Erasmus+ "Aktywni i skuteczni w Europie wolnej od uprzedzeń". To dla mnie duże wyróżnienie, lecz zdaje sobie sprawę,że przede mną wiele pracy. Jestem osobą ambitną i realizacja projektu to dla mnie duże wyróżnienie,Choć do praktycznej realizacji tego projektu pozostało jeszcze kilkanaście miesięcy, to już teraz muszę rozpocząć przygotowania. Myślę, że zacznę moją "podróż teoretyczną" od poznania miejsca, do którego w niedalekiej przyszłości pojadę. Wszystko możę się okazać ważne i przydatne;dojazd,ceny,ciekawe zabytki i co najważniejsze, jacy ludzie tam mieszkają,czym się zajmują,czym się interesują.Te wszystkie informacje są potrzebne bo taki jest profil mojego, w przyszłości wykonywanego zawodu.To jedna strona medalu, pozostaje jeszcze druga strona - osobista satysfakcja z dobrze wykonanej pracy.Chciałabym tak się przygotować, abym była odbierana jako młoda,sympatyczna,otwarta na ludzi osoba,która instynktownie potrafi  zaopiekować się turystami ,aby pobyt wspominali przez wiele lat. Mam nadzieję,że biuro podróży, które jako jedna z niewielu osób będę reprezentować stanie się miejscem chętnie odwiedzanym przez ludzi w różnym wieku,z różnych kultur i różnych krajów,Miejsca zawsze wspominamy przez pryzmat ludzi.

1 komentarz: